Saturday, May 19, 2018

Trebuie...

...sa zugravesc. Ma ingrozeste gandul de a face santier din toata casa. Din cauza asta mai discut printre altele si despre asta cu diversi oameni. Cu ocazia asta am intalnit urmatoarea situatie:
O doamna in varsta de la biserica mi-a povestit ca a zugravit in cateva zile. A platit un om sa o ajute fiindca fiul dumneaei nu s-a aratat de-a lungul timpului dornic sa se implice, desi a mai insistat pe langa el.
La scurta vreme dupa aceasta conversatie l-am intalnit si eu pe domnul respectiv, care a avut o reactie total neasteptata pentru mine: " Daca zugraviti sa ma chemati sa va ajut. Fara nicio obligatie! Dintotdeauna mi-a placut sa zugravesc!"
E mult mai atragator sa prestezi servicii benevol acolo unde primesti aprecieri si laude pentru marinimie decat sa iti faci datoria acolo unde e de la sine inteles ca trebuie sa muncesti. Si eu cand eram mai mica spalam vase la manastire mai cu drag si spor decat acasa la mama 😊

No comments:

Post a Comment