Wednesday, April 26, 2017

Trecut

14ani

19 ani
... ne marcheaza, ne defineste si ne formeaza intr-o anumita masura. Oamenii insa se schimba. Pe cei bine intentionati Dumnezeu ii calauzeste spre bine. 

Trecutul meu ma motiveaza sa am rabdare cu copiii, sa ii sfatuiesc in repetate randuri fara sa intru in panica atunci cand nu vad schimbari (fiindca, fie vorba intre noi, de multe ori mi se pare ca nici exemplul personal, nici a face morala sau a dojeni nu au efect)
Una dintre greselile pe care le fac frecvent este sa uit ca trebuie sa insotesc cu rugaciune orice pas din educatia lor, sa le traduc iubirea ascunsa in fermitatea mea si, mai ales sa nu le bruschez prin nimic  delicatetea cresterii interioare 
Nu stiu cui apartine citatul, dar simt ca lamureste cum trebuie sa fie asteptarea noastra atat in casnicie, cat si pe langa neputintele copiilor.


9 comments:

  1. Ce m-am socat de a doua poza! este groaznica.M-a apucat intristarea pentru omul acela cand m-am uitat la chipul lui.Poate ca nu este asa potrivita fotografia pentru internet. Ti-o poate copia oricine.Iarta-ma!

    ReplyDelete
  2. Deci poza de la 19 ani e ca iluziile alea optice pe care nu le observi din prima ( can't unsee). Pare capul tau langa un corp la autopsie. Ce e in imagine

    ReplyDelete
    Replies
    1. E din laborator de la anatomie, eu si cadavrul grupei mele. Toti si.au facut foto pe langa el.

      Delete
  3. Si pe tine te tineau cu parul scurt ? Moda comunista 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Chiar mai scurt. Parinti membri de partid😊

      Delete
  4. Mama ta pare desprinsa din reviste de moda iar tata pare sa priveasca cu incredere si mandrie ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. A! Si cine sufla in lumanari? Fratiorul? Mi se parea mie copilul prea mic pt 14 ani 😀

      Delete