Monday, August 22, 2016

Oftalmice

La noi in parohie traieste o batranica evlavioasa care se spovedeste la parintele meu. El obisnuieste sa le mai dea fiicelor sale duhovnicesti mici daruri de binecuvantare. Ultima data cand a fost plecat in Sfantul Munte a adus pentru cativa credinciosi sticlute micute si albe cu agheasma de la izvorul Maicii Domnului de la manastirea Iviron. Le-a daruit si nu le-a mai dat explicatii despre cum se utilizeaza.
Dupa un timp se pomeneste parintele meu cu femeia ca il intreaba:
"Ai, parinte, de unde ai zis ca ai picaturile alea de ochi, ca tare bune au fost!"
"Care picaturi?"
"Sticluta aia alba si mititica. Vedeam tot mai prost si ma rugam sa nu fie nevoie sa imi schimb ochelarii, De cand mi-am pus in ochi picaturi de la Sfintia Voastra parca mi-a venit vederea la loc..."
Ce sa mai zici ca nu erau picaturi de pus in ochi? Te minunezi de credinta omului simplu si taci...

No comments:

Post a Comment