Friday, May 13, 2016

Bully...

...nu sunt numai in scoli si nu sunt numai in randurile copiilor. Preotii care isi poarta in public reverenda sunt mereu expusi agresiunii verbale a celor care urasc biserica.

De cate ori iesim impreuna cu tati imbracat in haina preoteasca ne-am obisnuit deja cu huiduieli, fluieraturi sau glume grosolane strigate cu nesat de oameni absolut necunoscuti, insetati de huliganisme. Nu se rusineaza sa-si etaleze comportamentul abject nici daca esti cu copilasii de mana.

Ultima patanie a fost chiar in noaptea de Pasti, mai precis sambata mare pe la 10.30 seara. Parintele era in masina pe bulevard in zona in care locuim, indreptandu-se spre biserica. Cineva dintr-un grup de pe trotuarul de vis-a-vis a luat un bolovan (plasat acolo in scop ornamental) si a aruncat inspre masina noastra, lovind-o in tabla usii de la sofer. Putin mai sus daca nimerea, trecea prin geam si il si lovea serios.

Nu a oprit sa vada cine era, oricum era intuneric si respectivul o luase la fuga. De chemat politia nu era timp, asa ca s-a dus cu Dumnezeu inainte sa-si vada de slujba de Inviere.

4 comments:

  1. Aici in protoieria Turnu Măgurele soțul meu e singurul care poarta reverenda in public si nu e privit cu ochi buni nici de colegi ...trist

    ReplyDelete
  2. Doamne miluieste! N-am mai pomenit asa ceva. Pe la Cluj n-am a auzit de astfel de gesturi, desi cu pietre se moare arunca si cu gândul. Ura e peste tot.

    ReplyDelete
  3. Pe la noi nu am patit astfel de lucruri. E adevarat ca multi se mai amuza, mai rad pe infundate, isi ating anumite parti ale corpului din superstitie, dar asa ceva inca nu am patit. Doar o singura data a fost injurat. Dar nu se stie...

    ReplyDelete