Sunday, April 12, 2015

Un selfie...

...morcovit din noaptea de Pasti, insotit de sentimente de dragoste si compasiune pentru toti care nu au putut participa din motive legate de sanatate la preafrumoasa slujba a Invierii.

In ultimele saptamani cei mici au tot fost raciti. La Elena s-a lasat cu otita si lui Gheorghita a trebuit sa-i dau de asemenea antibiotic. Pentru mine deniile s-au scurs alaptand, schimband scutece pline si hainute murdare sau reparand boroboate de-ale copiilor (cea mai insemnata a fost a lui Ionut, care a lovit cu bicicleta aripa unei Toyote din parcare).

In Vinerea Mare totul parea sa se limpezeasca, terminasem atb de administrat si chiar l-am scos putin afara la aer nadajduind ca vom merge si noi cu caruciorul la biserica. Sambata seara am inceput sa fac eu febra si frisoane si sa ma simt rau. Era o banala viroza respiratorie, dar picase cum nu se poate mai prost. Cam asa ma bucuram eu in noaptea de Pasti pe la 2.00 :)

L-am rugat pe Dumnezeu pentru sanatate sufleteasca si trupeasca si m-am consolat cu gandul la pustnici,  care nu se indulcesc de cantarile bisericesti...

8 comments:

  1. Sper ca te simti mai bine acum! Apropo de pustnici, asta noapte , pe la 2, am vazut un reportaj despre pustnicii din muntii Raraului.F frumos a fost.Poate il gssrzti pe net, s+ a difuzat la antena3

    ReplyDelete
  2. Hristos a înviat!
    Sănătate multă, nădăjduiesc să se însenineze inimile şi să se întremeze trupurile. Îmbrăţişări, cu drag!

    ReplyDelete
  3. insanatosire grabnica! si la noi a decurs cu varsaturi la cel mic....nici acum nu mananca decat iaurt si banane dar starea lui e infinit mai buna decat a fost...si asa a fost primul an in care nu am fost la Biserica de Inviere.....Mihaela, Iasi

    ReplyDelete
  4. Abia a doua zi spre seara am simtit ca au venit Pastile: am cantat toti acasa canonul Pastilor in loc de Paraclis.

    ReplyDelete
  5. Hristos a inviat! Va dorim o sarbatoare calda!!

    Si eu m-am simtit 'incercata' la sfarsitul Postului. Mi-am zis ca prea le-am avut pe toate perfecte si ca ar fi bine sa invat sa apreciez ce am - asa ca am trecut cu bine peste asta.

    Iti trimit o imbratisare calda de departe! si un articol frumos, pe gustul meu: http://gandeste.org/general/prof-dumitru-constantin-dulcan-neurolog-cinci-minute-de-manie-sau-suferinta-imobilizeaza-pen%C2%ADtru-5-6-ore-celulele-gardian-ale-sistemului-imuni%C2%ADtar-timp-de-5-6-ore-organismul-nostru-e/52202

    ReplyDelete
  6. Hristos a inviat! Sunt si eu o preoteasa, Ecaterina, care obisnuia sa participe activ la tot ce inseamna Postul Pastilor si mai ales, Saptamana Mare. Anul acesta, insa, am fost intr-o situatie asemănătoare, nemaiputand participa din cauza raului de sarcina: greturi si varsaturi severe care au impus si internare o saptamana. De 6 ani așteptam minunea de a fi parinti si sunt enorm de recunoscatoare lui Dumnezeu, dar asa am tanjit dupa a fi prezenta la slujbe, ca am plans... Slava lui Dumnezeu pentru toate cele pe care le rânduiește sau le îngăduie pt noi!

    ReplyDelete