Friday, January 9, 2015

Femeia nebuna...

...isi distruge casa cu mana ei. Cum? Iata un exemplu banal:

M-am certat ieri cu sotiorul meu pe o tema absolut prosteasca. Nu ne-am mai certat de multa vreme pe ton ridicat. Daca nu ma-nsel, cred ca Grigo n-a vazut pana acum vreun scandal. Desi divergente au mai fost, de obicei disecam problemele cu relativ calm in exterior.

Azi a venit mama pe la noi si am rugat-o sa-i culce pe Grigo si Elena. Le-a spus povesti si Elena a adormit. Grigo, atipit, i-a spus: "Tata a certat-o pe mama... mama l-a certat pe tata..." Nu putea dormi pana nu se usura povestind cuiva (noua nu ne-a zis nimic). Mama mi-a zis ca era multa tristete in glasul lui.

Noi ne-am si impacat si am uitat, dar el a ramas cu o durere. Nu se merita sa ranesti o inima de copil certandu-te, chiar daca ai avea toata dreptatea din lume.

1 comment:

  1. Da, multe tin in ei copilasii, adultii habar n-au de multe ori. E bine ca v-ati dat seama de greseala.

    ReplyDelete