Saturday, January 17, 2015

:)


  • Ne-am mai uitat impreuna la "Cucoana Chirita" si Elena a prins cateva replici. Daca o certi cand face prostioare si o intrebi de ce e obraznicuta, raspunde intepata: "Asa-i moda la Paris!"
  • Cand ne plimbam cu Gheorghita si trece vreo masina pe langa noi, Grigo se aseaza protector cu fata spre  strada si spatele spre carucior, cu bratele deschise: sa nu vina poluarea la copil.
  • In icoana rastignirii Domnului in partea de jos e reprezentata... moartea cu antene
  • Mami, ce e un polimer? Dupa ce explic eu si vorbim despre prefixul poli, dau exemple: poliester, polistiren, policlorura de vinil etc .  Maria ma completeaza: polizor.
  • Si una de-a sotului meu: mananca el iahnie de fasole cu zeama de varza in care pusese ardei iute pisat si ma intreaba dupa un timp: "Ce-ai pus in fasolea aia? Am arsuri..."

1 comment:

  1. cat am putut sa rad, mai ales la a sotului,teribil ! ce harmalaie comica aveti in casa, sa tot razi,Domnul sava binecuvanteze!

    ReplyDelete