Friday, November 21, 2014

Versete

A doua zi dupa ce am venit din maternitate m-am trezit ceva mai devreme decat toti ai casei si am luat putin Sfanta Scriptura sa citesc ceva. Am deschis-o la intamplare si am citit fix aceste versete, care mi-au mers la inima:
6.Un glas! Un vuiet din cetate! Un glas din templu! Este glasul Domnului! El răsplăteşte vrăjmaşilor Săi după faptele lor.
7.Înainte de a se zvârcoli în dureri de naştere, ea a născut; înainte de a simţi chinul, ea a născut un fiu.
8.Cine a auzit sau cine a văzut unele ca acestea? Oare o ţară se naşte într-o singură zi şi un popor dintr-odată? Abia au apucat-o durerile naşterii şi fiica Sionului a şi născut fii!
9.Oare, Eu voi deschide pântecele fără să-l las să nască? Zice Domnul. Sau Eu, Cel ce fac să nască, îl voi închide?
10.Bucură-te, Ierusalime, şi voi, cei care îl iubiţi, săltaţi de veselie. Fiti în culmea veseliei, voi cei care îl plângeaţi!
11.Astfel ca voi să fiti alăptaţi şi să vă săturaţi la pieptul mângâierilor sale, să sorbiţi şi să vă desfătaţi la sânul slavei sale!
12.Acestea zice Domnul: "Vărsa-voi pacea peste el ca un râu şi slava popoarelor ca un şuvoi ieşit din albia lui. Pruncii lui vor fi purtaţi în braţe şi dezmierdaţi pe genunchi.
13.După cum mama îşi mângâie pe fiul ei şi Eu vă voi mângâia pe voi, şi voi veţi fi mângâiaţi în Ierusalim.
Isaia, cap. 66

2 comments:

  1. Buna seara! Sa traiasca ingerasul si sa fiti cu totii sanatosi! Imi place blogul dvs, am ce invata de aici.
    Vreau sa va intreb de detergentul folosit pt bb, si eu am 2 bb mici si am folosit nucile de spalat dar nu fac fata, s au si innegrit unele haine...Iar detergentul clasic imi da fiori. Pt spalat am unul de la Sadosan, e ft ok. Multumesc! Crestere usoara

    ReplyDelete
  2. SONETT
    Si pe mine ma deranjeaza cel clasic, nu atat din cauza iritatiilor pe piele, fiindca bb-ii mei nu au o piele atat de sensibila, cat mai ales fiindca uscam rufele in casa si miroase parfumul acela sintetic.

    ReplyDelete