Thursday, November 6, 2014

Sugestie...

... pentru producatorii de paturici absorbante de unica folosinta:
Ar fi util ca pe dosul paturii sa fie aplicat un strat aderent asa cum au absorbantele intime (sau sa fie aplicat doar anumite zone) intrucat odata puse pe pat se mototolesc (cand copilul se misca) si nu mai acopera eficient suprafata menita a fi protejata.
Neajunsul acesta se poate totusi remedia folosind cateva bucatele de banda dublu adeziva.
Personal am de gand sa folosesc paturicile in maternitate unde schimbarea cearceafului de pat e un veritabil lux.

2 comments:

  1. nastere usoara Ecaterina draga! (imi esti draga pt modul in care iti cresti si nasti copiii). de cele mai multe ori esti un exemplu pt mamici.

    ReplyDelete
  2. La Kaufland am gasit la un stand de reduceri protectii de saltea cu 17 lei/ buc, 90/180. Au o fata aderenta si una de bumbac, deci sunt neabsorbante. Interesant e ca nu mai vazusem acest produs in Kaufland pana in acel moment. Noi am luat pt cand vom avea paturi suprapuse, dar deocamdata le folosim pe jumatatea de pat pe care doarme baiatul, deoarece mai scapa daca nu-l trezim peste noapte. Eu am avut enurezis secundar pana la pubertate si mama nu avea ce sa puna pe pat.

    ReplyDelete