Sunday, May 11, 2014

Robie

Am vrut sa ajutam pe cineva...

O batrana de la biserica ne-a povestit cu durere cum ca fiica ei nu are din ca trai fiindca a parasit-o sotul, ea nu gaseste de lucru, somaj nu mai primeste si mai are si doi copii in intretinere (marisori, dar copii). Ca sa supravietuiasca le da ea din pensia ei mica, dar nu prea se ajung banii.

Cunoastem o familie de oameni seriosi care ar fi dorit sa angajeze pecineva sa-i mai ajute cu menajul si stiam ca ar fi platit bine serviciile. I-am sunat si aproape ca am aranjat intalnirea intre cele doua parti. In ultimul moment prietenii nostri ne-au mai facut o precizare: au pus conditia ca menajera sa nu fumeze, fiindca au copii mici si ii deranjeaza fumul.

Aceasta interdictie a fost imposibil de acceptat de catre fata batranei noastre, care a preferat sa duca in continuare si ea si copiii ei o viata mizera decat sa se abtina sa fumeze. Musai sa fumeze macar doua trei tigari, altfel nu se poate!

Ce sa zic, m-am si revoltat, dar mi-a fost si mila de omul asta incarcerat in propria patima pana intr-atat...

No comments:

Post a Comment