Wednesday, September 11, 2013

Sa vezi si sa nu crezi

Viitoarea sotie a fratelui meu (M) are bunicii in parohie la sotul meu. Duminica trecuta, atunci cand a venit acasa de la slujba mi-azis: " Am vazut-o azi si pe M la biserica. Statea ca de obicei langa bunica ei, dar de data asta a plecat pe la heruvic. Ciudat, ea nu pleca niciodata inainte sa se termine sfanta liturghie..."

Eu stiam ca M era plecata de o saptamana la Bucuresti (la o ruda bolnava) asa ca l-am contrazis: "Imposibil!" A telefonat atunci cateva persoane care statusera in biserica pe langa bunica ei si care au confirmat ce sustinea el.

Fratele meu ne spusese ca in weekend se duce sa o ia cu masina din capitala, fiindca are multe bagaje. L-am sunat deci pe frate-meu si, fara sa-i spun cele intamplate, l-am intrebat ce mai face bolnavul si cand au de gand sa se intoarca, apoi am vorbit la telefon si cu M, care era cu el.

Sotului meu nu-i vedea sa creada: "De cand am vazut-o si pana acum cand ai vorbit cu ea, putea sa ajunga foarte bine in Bucuresti." Am sunat a doua oara si le-am povestit de ce tot intrebam unde sunt si de ce am cerut-o si pe M la telefon. Amandoi s-au amuzat copios pe tema asta. :) am facut si cateva glume (poate un pic nepotrivite) insinuand ca parintelul are vedenii si ca M a inceput sa se "arate" prin biserici.

Deci si atunci cand vezi ceva de aproape, cu ochii tai, nu trebuie sa crezi 100% ceea ce ai vazut. Sunt sanse sa te fi inselat si nu trebuie sa tragi concluzii pripite sau sa judeci pe careva.
iluzie optică

2 comments:

  1. Pai si pana la urma ce-a fost de fapt? O alta fata care semana cu ea? Corina.

    ReplyDelete