Tuesday, September 24, 2013

Foto 22 sept

Celor mici le-am facut poze si acasa inainte de plecare, ca sa nu am surpriza ca-si strica tinuta inainte de a-i fotografia.
rochicioara Elenei
 Eca si-a facut un coc mai elaborat decat ne intelesesem (a complotat cu bunica si coafeza ei)
 Grigo avea un costumas la care nu i-am probat in magazin decat hainuta si vesta, dar cum el are picioare lungi am avut surpriza sa nu pot sa-i mai fac si tiv la pantalonasi :) A avut mare grija de pantofiorii negri, preferatii lui, pe care ii tot stergea de praf cu degetelul aratator.
Am fost si acasa la cumnatica unde bebeii au fost mai cuminti decat ma asteptam



mama si tata

aranjand rochia miresei :)
nasa
                                           

                                


                                   

Apoi am mers la biserica, unde am avut ceva emotii, fiindca miresica a lesinat ... Acum mi se pare amuzant, dar atunci nu credeam ca mai reusesc parintii sa termine slujba. Am avut si un mic duel verbal cu o mamaita, care a comentat in tacerea care se lasase: "Pai daca tine posturile, de-aia cade din picioare!"
Fiindca in biserica nu m-am tinut de facut fotografii, a prins Ionut cateva cadre, dar le-a mai si miscat






sfarsit si lui Dumnezeu lauda
Cand a intrat in biserica Grigo se uita nedumerit si ma intreba din cand in cand "Dar eu cand ma impartasesc?"


1 comment:

  1. Frumos! Ce bine semeni cu fratele tău!
    Dumnezeu să le îndrume pașii mirilor pe calea mântuirii!

    ReplyDelete