Thursday, March 21, 2013

Nutritie

sau aici

3 comments:

  1. sa nu uitam ca oamenii aceia care mancau de 10 ori mai multe grasimi si de 4 ori mai multe minerale nu erau sedentari, deci n-as prelua stilul daca lucrez la birou

    machiajul isi face treaba pe fata, dar remarcati mainile imbatranite, cu noduri, pline de pete de ficat. nu-mi sugereaza sanatate.

    ReplyDelete
  2. Sally Fallon, doamna din film, spune că e recomandat să iei ulei de ficat de cod care contine vitaminele A şi D in proportia 10 la 1 pentru ca vitamina A e daunatoare in lipsa vitaminei D.
    Vad ca uleiul de la Lysi pe care il folosesti tu (si singurul pe care l-am gasit si eu in magazine)are vitamina A 460 micrograme si vitamina D 9,2 micrograme. Ai vreo recomandare sau vreun comentariu in legatura cu asta? Alina

    ReplyDelete
  3. Da, am vazut si eu, dar fiind unica varianta disponibila nu comentez. Spunea ca pentru a nu supradoza tebuie ratio 1:10, dar la o lingurita pe zi in anotimpul asta in care expunerea la soare e minima nu mi-e frica de doze toxice de D.
    Mai exista si "Green Pasture", unde poti comanda la un pret mult mai mare ulei fermentat.

    ReplyDelete