Saturday, February 16, 2013

Evenimente


din categoria ispite, as spune eu:
raftuletul cu pricina
  • odata cu hotararea de a face mai multe metanii pentru rezolvarea unei anumite probleme a venit la pachet si o fractura la un deget al piciorului preotesc (fiindca parintele cel zburdalnic si incaltat in sabotei de plastic, grabindu-se sa ajunga la scoala cu fata, a facut o saritura de cascador de la a sasea treapta a scarii blocului)
  • azi dimineata voiam sa ma impartasesc. Eram pregatita cu toate cele dinafara si ma incaltasem sa ies impreuna cu parintele meu pe usa  ca samergem la biserica. Nu stiu ce fel de ceata groasa sa fi fost pe creierul meu cand am baut prosteste dintr-o sticla de apa uitata de copii pe raftul cu pantofi de la intrare, ca nu mi-am dat seama decat dupa 5 minute ca am baut, fiindca mi-am simtit buzele umede. Nu mi s-a mai intamplat asta pana acum.
  • parintele meu urma sa tina locul la biserica unui preot grav bolnav (Gheorghe, daca vreti sa pomeniti, tata a 5 copii). Cand a ajuns la biserica a avut surpriza sa gaseasca acolo cateva masini de poliltie: avusese loc un jaf in urma caruia disparusera toate obiectele aurite. Cel mai grav e ca au imprastiat si Sfintele pe jos (daca totusi nu beam apa, aveam a ma impartasi lingand pe jos :) 

5 comments:

  1. Cred ca este o legatura clara intrefaptul ca ai baut apa si faptul ca la biserica fusesera imprastiate sfintele. Acum ,nu imi poat da seama daca a fost de la diavol sau a fost lucrarea lui Dumnezeu.

    ReplyDelete
  2. aia cu apa am patit-o si eu. gravida fiind la vremea aia, am primit si dezlegare. sanatate sotului! Cat despre faza din biserica :O nu-mi vine sa cred ca se poate intampla in zilele noastre, credeam ca "pradatul bisericilor" e de domeniul povestilor....

    ReplyDelete
  3. Sănătate multă părintelui tău (cu degetul)și părintelui Gheorghe! Doamne ajută!

    ReplyDelete