Monday, January 28, 2013

Imprastiere

In ultimul timp ma impartasesc in zi de sambata, fiindca duminica mi-e prea greu sa ma adun. Sambata dimineata vine mama pe la mine si am ocazia sa fiu doar eu cu mine, pentru mine...

Oricum evenimentul se petrece intr-un interval prea scurt (privit din punctul meu de vedere) dupa care intru rapid la conducerea locomotivei trenuletului familial (PS la conducere eu, fiindca tati lipseste cu desavarsire in week-end). Asta este!

De fiecare data mi-e teama ca nu sunt destul de pregatita la intalnirea cu El. Nu stau prea mult sa-mi evaluez vrednicia (asta o face el, duhovnicul, cand zice da), ci mi-e teama ca nici macar nu sunt "pe faza" ca sa pot sorbi pe Cel ce tine toate pana in adancurile fiintei. Parca nu ma simt destul de atenta, de receptiva, de marcata.

Chiar si asa, ceea ce observ in viata mea este ca Sf. Impartasanie are un efect tonic imediat si face mai mult decat toate celelalte suporturi motivationale la un loc, si eu, de felul meu, am probleme serioase legate de "caderile de tensiune" in releul motivational. 

No comments:

Post a Comment