Saturday, November 24, 2012

Icre

Daca nu ati preparat icrele pt dezlegarea la peste va sugerez sa incercati reteta cu cartof fiert in loc de gris. Vor iesi mult mai gustoase si mai fine. Am primit si eu de la soacra mea o caserola cu icre pregatite asa si au fost foarte apreciate de copii. In plus, cartoful imbogateste putin compozitia sandwichului (gris + paine parea chiar lipsit de sens). Dintre cruditatile cu care i-am imbiat sa combine icrele si-au ales cu unanimitate de voturi ardeiul rosu. Pofta buna!

7 comments:

  1. ...LA MULTI SI MANTUITORI ANI DRAGA ECATERINA!...

    ReplyDelete
  2. Buna seara ,
    Ma iertati ca va deranjez asa de tarziu cu acest e-mail.Vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre fetita mea LeontinaNicoleta.Pana acum a publicat ziarele Jurnalul National,Libertatea, Gazeta de Sud, Ziarul Lumina si sau alturat si alte site-uri si bloguri.Dar nedorim sa luptam in continuare pentru fetita noastra pentru a strange banuti necesari interventiei chirurgicale la ochi.Iar suma stransa pana
    acum nu este de ajuns pentru a o opera.Si nu dorim sa ne blocam aici.Doar cu sprijinul d-voastra cresc sansele pentru a strange suma necsara de
    35.000 de euro in acest pret incluzindu-se operatia si restul cheltuielilor aferente vize,transportul si controalele aferente dupa operatie.Despre Leontina mai multe informati le gasiti pe:
    http://leontinanicoleta.blogspot.com/
    Va rog frumos sa-mi lasati un e-mail la adresa violetaleontina@yahoo.com daca puteti scrie un articol!
    Va multumim anticipat!

    ReplyDelete
  3. La multi ani,rugaciunile Sfintei Ecaterina sa va fie spre folos.

    Astazi am cumparat si eu icre si o sa incerc reteta cu cartof. Sper sa nu aiba aimportanta ca sunt de cod, roz.

    Ceva foarte frumos ce tine o ora, de la Simonopetra, eu ii dau drumul si inchid ecranul, pe post de radio cat timp scriem temele.
    http://www.youtube.com/watch?v=zdHUKmcOYbc

    ReplyDelete
  4. As vrea sa am un mail de la mama Leontinei Nicoleta pt ca vreau sa trimit ceva prin MoneyGram fetitei dumisale.
    O rog salase aici adresa electronica la care s-o contactez, pt ca pe blogul indicat de ea insasi vad ca a mai solicitat cineva asa ceva, persoana voia sa-i trimita bani prin Western U., dar ea nu-i raspunde.
    Imi parea rau, dar daca pun in cont bancar, platesc mult taxele adiacente si nu-mi permit.
    Doamne ajuta!

    Alina

    ReplyDelete
  5. Am facut deja sambata icrele pe care le cumparasem, dupa reteta cu cartof. Foarte bune si foarte practice. Am fiert cartoful intreg impreuna cu zarzavatul de supa si apoi l-am scos deci nu mai este nevoie de o alta oala pentru fiert gris, racit, etc.
    Buna ideea.

    ReplyDelete
  6. Ma bucur ca iti place, si eu m-am bucurat fiindca n-a mai fost nevoie sa fierb gris (sa mestec in el sa nu fie cocoloase)

    ReplyDelete