Monday, February 20, 2012

Les choristes

6 comments:

  1. Mi-a placut si mie acest film l-am vazut cu ceva timp in urma si eu si sotul meu.Ma bucur ca l-ai descoperit si tu. Mihaela

    ReplyDelete
  2. Si mie mi-a placut filmul pe care l-am vazut cu mult timp in urma sotul meu este apasionat de cinema.Vreau sa te anunt ca am facut 1 eco si se vede copilul si bataile inimii.E mic inca sunt in urma cu sarcina si stiu si de ce pt ca eu am ovulatie tarzie(eu am adoptat metoda Billings ca metoda de contraceptie sa spun asa) si de aceea stiu si cand am ramas insarcinata .Ma preocupa un pic faptul ca o sa-mi faca cezariana dar incerc sa accept ideea...mai am timp...pana in septembrie...
    Numai bine Violeta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veşti bune :)!
      De ce a hotărât aşa devreme că recurge la cezariană?

      Delete
    2. Pentru ca cu ultima,cu caterina mi-a facut cezariana si a tecut deabia un an si o luna de cand am nascut asa ca e prea devreme se poate rupe uterul.

      Delete
  3. Si eu am vazut filmul de mult de tot pentru ca au facut piesele la cor fetele si l-au adus si acasa sa-l vedem.Mi-a placut finalul:) si muzica normal, regia, etc insa tin minte ca m-au socat multe chestii legate de iresponsabilitatea unora ce tin in mana educatia copiilor.De aceea mi-a si placut finalul pentru ca indiferent de cate rele le-au "pregatit" oamenii copiilor totusi Dumnezeu a avut grija de ei.

    ReplyDelete