Friday, February 25, 2011

  • Nişte ţigănuşi în parcare la Penny (pe undeva prin Moldova) mă întreabă îngroziţi: "Da părintili îi bărbatu matali?" "Da!" le răspund. Uitându-se fix la portbagaj trag concluzii: "Şî sus pi masînî şei?Acolo duci el mortu!Vai di mini! Ci popă îi ăsta?"
  • "Am găsit poze de când eram eu la tunzărie"
  • Laguna Albastră este un ştrand cu program nocturn din apropierea blocului nostru.Vara se aude muzica până la noi acasă şi uneori chiar nu se poate dormi. Măriuţa plângea "Mami mi-e frică de Labuna! Ce tare urlă!"
  • Mami, care e familia "mexicană" (lexicală) a cuvântului pădure?-Maria
  • Ionuţ observa o turmă de oi care trecea pe drum "De ce poartă oaia aia clopot la gât?" "Pentru că este şefa lor. "  "Dar tu de ce nu porţi aşa?" După ce trece turma, găseşte ceva pe jos :D "Pot să mănânc şi eu o măslină din asta?"
  • "Ce colind îţi place ţie, Eca?" "Colindul cu steaua Norli" (Trei crai de la Răsărit: ...steaua-n nor li s-a ascuns)

No comments:

Post a Comment