Thursday, February 10, 2011

  • Eca: "Bunica, tu eşti de pe vremea lui Ştefan cel Mare?"
  • Iuli asculta o replică dintr-o poveste: "Îţi cer mâna din nou,domniţă" şi mă întreabă nedumerită:"Cum adică,mami, din ou?"
  • Ionuţ (cls întîi)"Care e diferenţa dintre 10 şi 8?" "Păi...că 10 e mai mare"
  • Albă ca Zăpada e ilustrată în carte sărutându-se cu prinţul.Iuli povesteşte: "Si Abă ca Jăpada când se tezi din moalte jişe: "Ce pinţ e ăsta?Ia să-l mănânc eu!"
  • Maria spune Crezul: ...Care a înviat a treia zi după fripturi...Care din Tatăl curcede, Cel Ce împreună cu Tatăl şi cu Fiul e închinat şi slăbit...(nu mi-o luaţi în nume de rău)
  • Am  avut un mic accident cu maşina; Iuli, care dormise până atunci, se trezeşte şi ceartă maşina."Măi maşinuţă, dormeam şi eu..."
  • Ionuţ cade pe scări şi vine la mine frecându-si funduleţul: "Mami, m-am lovit la tâmplă!"
  • Eca îmi spune la ureche: "Să-mi dai mie moştenire chestia aia cu care desfaci tu conservele!"
  • Ionuţ îşi bagă o folricică de porumb în ureche."De ce?" "Păi unde să o pun?"

No comments:

Post a Comment